Firmele de outsourcing (BPO) recruteaza adesea personal din Romania pentru centrele de contact din tara sau din strainatate. Cunoasterea la nivel avansat a unei limbi straine, cel putin, este un criteriu obligatoriu de selectie. Engleza ramane una dintre cele mai cautate limbi straine din domeniul Serviciu Clienti.
Fie ca furnizeaza o informatie, rezolva o problema tehnica, solicita plata unei facturi, vand abonamente si obiecte sau recomanda destinatii de vacanta, personalul din call-center trebuie sa reuseasca sa initieze si sa desfasoare o coversatie cu interlocutorul anglofon, la cel mai ridicat standard de calitate.
Chiar si cei care cunosc limba engleza la nivel avansat se pot lovi de diverse probleme de pronuntie, intelegere a diferitelor accente sau a limbajului colocvial.
International English School vine in intampinarea firmele de call-center sau outsourcing, oferind cursuri de limba engleza adaptate nevoilor si specificitatilor acestui domeniu.
Ce vei invata?
Cursantii vor invata sa:
- Asculte si sa comunice foarte clar cu clientii in limba engleza.
- Isi completeze cunostintele de gramatica.
- Isi imbunatateasca intonatia, accentul si vocabularul specific domeniului pentru care ofera asistenta.
- Dezvolte foarte rapid raspunsuri la intrebarile clientilor, prin folosirea expresiilor specifice acestui domeniu.
Cine te va invata?
Trainerii care sustin cursurile de limba engleza pentru call-center detin atestate si certificari in domeniu si au o experienta foarte bogata in predarea limbii engleze de afaceri. Flexibili si cu recomandari de la clienti de top, profesorii nostri va vor ajuta sa intelegeti si sa invatati in ritmul cel mai prielnic voua, incurajandu-va pe tot parcursul cursului.
Calitatile trainerilor nostrii:
- Suntem pasionati de ceea ce facem si avem foarte multe de oferit.
- Experienta, studiile noastre superioare, de specialitate si portofoliul ne recomanda garantandu-va succesul.
- Avem calmul si rabdarea necesara pentru a facilita transferul de informatii cat mai clar si aprofundat.
Cine poate participa?
Cursul de limba engleza pentru personalul din call-center se adreseaza firmelor de call-center care vor sa perfectioneze nivelul de limba engleza al angajatilor.
Cursantii care se inscriu la cursurile de engleza pentru call-center trebuie sa aiba cunostinte de engleza echivalente nivelului Pre Intermediar (B1).
Cum se desfasoara?
Cursurile de engleza se pot organiza astfel:
- grupe standard de cursanti (5- 12 cursanti in grupa)
- grupe foarte mici – 2 sau 3 persoane
Modulul de curs are intre 36-60 ore predare, aveti posibilitatea sa alegeti dvs. durata de curs si frecventa lui. Cursurile se desfasoara in functie de timpul dvs. stabilind impreuna un orar accesibil.
Unde se desfasoara cursurile?
Cursurile se vor desfasura la sediul firmei dvs., intr-un cadru familiar angajatilor. Cursurile sunt organizate in toate judetele tarii. Nu suntem limitati de o locatie anume.
De ce sa alegeti cursurile International English School?
- Cursuri personalizate.
- Orar flexibil.
- Predarea este dinamica, interactiva.
- Experienta in domeniul predarii limbilor straine de peste 16 ani.
- Traineri specializat in livrarea de cursuri de specialitate.
- Manuale personalizate pentru fiecare grupa in parte.
- Rezultate excelente intr-un timp redus.
Daca esti persoana fizica, iti recomandam sa urmezi cursul online, 1 to 1, via Skype. Beneficiile cursului online constau in faptul ca poti lucra cu un trainer dedicat, in sistem individual, personalizat, de oriunde din tara sau din lume. Metoda 1 to 1 tuition iti va permite sa inveti sau sa iti perfectionezi rapid nivelul limbii engleze, deoarece trainerul se va ocupa doar de tine si iti va corecta pronuntia si exprimarea in timp real.
Pentru mai multe informatii privind cursurile de limba engleza organizate de International English School Romania, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 021 637 26 44!